Mistä löytyy Naantalin Vaski-kirjaston uutuudet sivuiltanne?

Kysytty

Mistä löytyy Naantalin Vaski-kirjaston uutuudet sivuiltanne?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Naantalin kirjasto kuuluu Vaski-kirjastoihin. Vaski-kirjastojen verkkosivulla ei ole erityisesti uutuuksille omaa otsikkoa. Etusivulla on kyllä otsikko varatuimmat. Niistä useat ovat juuri uutuuksia.
Uutuuksia pystyy hakemaan näin:
Vaski-kirjastojen etusivulla (https://vaski.finna.fi/) olevaan hakulaatikkoon (valkoinen pohja, teksti Hae kokoelmasta…) klikataan hiirellä ja painetaan enter, avautuu hakusivu, jonka oikeassa reunassa on otsikko Rajaa hakua. Sen alta Kirjastot-listasta voi valita Naantalin. Aineistotyyppi-otsikon alta voi valita halutun (esim kirja). Uutuudet-otsikon alta voi valita viimeisin viikko tai viimeisin kuukausi. Useita muitakin rajausvaihtoehtoja on tarjolla.

1 ääntä

Kommentit

Olisiko niin kovin vaikeaa saada uutuudet oman otsikon alle , kuten muualla. Ei varatuimmat kerro koko totuutta.??