Mistä löytyy musiikkikasetti JOKAMIEHEN SUOSIKIT, VUOSI 1978 M&T PRODUCTION MTS 103.

Kysytty

Mistä löytyy musiikkikasetti JOKAMIEHEN SUOSIKIT, VUOSI 1978 M&T PRODUCTION MTS 103.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastoiden kokoelmiin ei kyseistä musiikkikasettia valitettavasti kuulu. Neuvoisin Teitä kääntymään Helsingin kaupunginkirjaston kaukopalvelun puoleen joko vierailemalla jossakin Helsingin kirjastossa ja laatimalla virkailijan kanssa kaukopalvelupyynnön tai suoraan verkossa osoitteessa http://www.lib.hel.fi/fi-FI/forms/kaukopalvelupyynto.asp Kaukopalvelu Suomessa maksaa neljä euroa. Ko äänitettä löytynee ainakin Rovaniemen kirjastosta, tosin vuodelta 1981.