Mistä löytyy lauluun "Yksinäinen saarnipuu" sanat ja sävel?

Kysytty

Mistä löytyy lauluun "Yksinäinen saarnipuu" sanat ja sävel?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yksinäinen saarnipuu löytyy Suuresta toivelaulukirjasta 14 ja nuottijulkaisuista Vainio, Juha : Tulta päin : Junnun laulukirja (1994) ja Vainio, Juha : Elämää ja erotiikkaa : Junnun parhaat (2005).

13 ääntä

Kommentit

Ilmeisestikin Suuressa Toivelaulukirjassa toisen säkeistön sana luoto on väärin, ja se lauletaan oikeasti luonto, jos olen oikeassa?