Mistä löytyy Keijo K. Kulhan kirjassa "Sotapropagandan valiojoukko 1941-1944" sivulla 81 mainittu Mika Waltarin pitäjänkuvaus Suojärveltä elokuun 1941 lopulta?

Kysytty

Mistä löytyy Keijo K. Kulhan kirjassa "Sotapropagandan valiojoukko 1941-1944" sivulla 81 mainittu Mika Waltarin pitäjänkuvaus Suojärveltä elokuun 1941 lopulta?

Vastaus

Vastattu

Löysin Kansalliskirjaston digitaalisista aineistoista Laatokka-lehden kaksi numeroa, joissa on 1940 elo-lokakuussa Waltarin jatkoartikkeli matkasta Suojärvelle. (no.4 ja 5 / 1040) Nimenä artikkelillä on Metsä poikiansa suojelee. Hakusanoina Mika Waltari Suorjärvi https://digi.kansalliskirjasto.fi/search?query=Waltari%20Mika%20suoj%C3%A4rvi&startDate=1940-01-01&endDate=1940-12-31&orderBy=RELEVANCE

Onkohan tämä mainittu artikkeli?