Otsikko
Mistä löytyvät matematiikan yo-kirjoitusten kysymykset ja vastaukset vuodesta 1967 alkaen?

Kysytty

Mistä löytyvät matematiikan yo-kirjoitusten kysymykset ja vastaukset vuodesta 1967 alkaen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Matematiikan ylioppilastehtäviä ratkaisuineen löytyy esimerkiksi seuraavista kirjoista, joita on saatavissa pääkaupunkiseudun kirjastoista:

Ylioppilastehtävät 1968-1980 -Matematiikka, fysiikka, kemia -Jorma Joensuu, Erkki Pesonen, Pertti Toivanen.

Ylioppilastehtävät 1974-1984 -Matematiikka -laaja oppimäärä -Pertti Toivanen

Matematiikan tehtävät ylioppilastutkinnoissa vuosina 1982-1992.

Kangasaho Jukka: Pitkän matematiikan ylioppilaskokeet 1991-2000.

Voit hakea lisää kirjoja, jotka käsittelevät lyhyen tai pitkän matematiikan ylioppilastehtäviä kirjaston aineistohaulla (www.libplussa.fi) käyttäen monipuolista hakua ja asiansanoina matematiik# ja ylioppilas#.