Mistä löytyisi tietoa ruanlaitto-ohjeista mikroaaltouunissa?

Kysytty

Mistä löytyisi tietoa ruanlaitto-ohjeista mikroaaltouunissa?

Vastaus

Vastattu

Ohjeita ruoanlaittoon mikroaaltouunilla löydät esimerkiksi seuraavista teoksista

Mikrouunin käyttökirja (Sinikka Koskinen..et al., 1987, useita lisäpainoksia)

Mikrouunikeittokirja (Gunnel Friblad, Anita Bertilsson ja Birgitta Rasmusson,  suomeksi toim. Eija Stenqvist, 1988)

Monipuoliset mikroherkut ( toimituksen asiantuntija Sarah Brown, suomeksi toimittanut Auli Hurme-Keränen, 1990)

Herkkuja helposti arkeen ja juhlaan : lieden ja mikron vuoropuhelu  (Pirjo Muurinen, 1991)

Teosten saatavuuden Helmet-kirjastoissa voit tarkistaa Helmet-haulla.

Mikroaaltouunin käytöstä ei ole julkaistu kovinkaan paljon keittokirjoja. Muutaman muun löydät Helmet-haulla hakusanalla mikroaaltouunit.

https://www.helmet.fi/fi-FI