Mistä löytyisi tietoa / kirjallisuuta, mielummin tuoretta, uudentyöntekijän työhönopastamisen pääperiaatteista.

Kysytty

Mistä löytyisi tietoa / kirjallisuuta, mielummin tuoretta, uudentyöntekijän työhönopastamisen pääperiaatteista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun yleisistä kirjastoista löytyivät mm. seuraavat 90-luvulla julkaistut kirjat:

Lepistö, Irma: Työpaikkakouluttajan käsikirja. 2000
Kangas, Pirkko: Perehdyttäminen palvelualoilla. 2000
Perehdyttäminen ja tiimityö--sosiaali- ja terveydenhuollon kehittämismahdollisuuksia. Sosiaali- ja terveyshallitus, [Helsinki], 1992
Lepistö, Irma: Työpaikan aikuiskoulutus--perehdyttäminen, työnopastus. 1992
Perehdyttämisen kehittäminen--opas palvelualojen esimiehille ja työnopastajille. 1992

Näiden kirjojen saatavuutta voit katsoa osoitteesta http://www.libplussa.fi

Korkeakoulukirjastojen Linda-tietokannasta löytyi myös useita aiheeseen liittyviä opinnäytteitä. Voit pyytää lähimmästä kirjastostasi tarkemmat tiedot ja tehdä tarvittaessa kaukolainapyynnön.
Samalla voit pyytää artikkelihaun aiheesta.