Mistä löytyisi tietoa kaisa ikolan kirjoista?mistä muualta kuin altavistasta.

Kysytty

Mistä löytyisi tietoa kaisa ikolan kirjoista?mistä muualta kuin altavistasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teoksessa "Kotimaisia lasten- ja nuortenkirjailijoita" ( 2.p.,1996 ; ss. 40-44), löytyy Päivi Heikkilä-Halttusen artikkeli Kaisa Ikolasta. Kirjaa on käsikirjastokappaleena luettavissa useimmissa Pääkaupunkiseudun kirjastoissa. Lainattavien niteiden saatavuuden voit selvittää osoitteesta http://www.libplussa.fi . Kirjastojen asiakastyöasemilla pääset selaamaan Aleksi-artikkeliviitetietokantaa. Sieltä löytyivät viitteet seuraaviin artikkeleihin: "Hullun luokan paimentaja" / Kaseva, Tuomas ; Tyyris Tyllerö 1998, nro 4, sivu 7-10, 53
"Nuoret naiset jalat maassa" / Heikkilä Halttunen, Päivi ; Onnimanni 1997, nro 2, sivu 4-8, 9-11, 30
"Hullu luokka ja kadonneen opettajan arvoitus" / Ikola Kaisa ; Onnimanni 1996, Kirja-arv., nro 4, sivu liite "Kaisa Ikola Lapuan Alajoelta : yhdentoista kirjan kirjailija" / Jaatinen Eila ; Allergia & astma 1995, nro 6, sivu 42-43
"Nuoret menestyjät erottaa muista rautainen tahto onnistua" / Nykänen Riitta ; Anna 1995, nro 31, sivu 24-27
"Kuningatar" / Apila-Salo, Inkeri ; Kotiliesi 1993, nro 1, sivu 102-108. Allergia ja astma-lehteä lukuunottamatta voit lukea ja valokopioida kaikkia näitä lehtiä Helsingin pääkirjastossa, Pasilassa. Allergia ja astma-lehteä voit lukea Terveystieteiden keskuskirjastossa Haartmaninkatu 4, aivan Meilahden sairaalalueen vieressä.