Mistä löytyisi tietoa elokuvaefekteistä ja -räjähdyksistä?

Kysytty

Mistä löytyisi tietoa elokuvaefekteistä ja -räjähdyksistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Satakirjastojen kokoelmissa on kaksi kirjaa, joista voisi olla apua:
Heikkinen, Esa: Tehostemestarin käsikirja 1 sekä Hamilton, Jake: Special effects in film and television. Suomen kirjastoista löytyy lisäksi muutama teos, joissa aihetta kenties käsitellään: Imes, Jack: Special visual effects; Lane, Andrew: Movie stunts & special effects sekä Millar, Dan: Cinema secrets. Kirjoja voit kysyä kaukolainaksi omaan kirjastoosi.