Mistä löytyisi tietoa aikuisten liikuntamotivaation vahvistamisesta?

Kysytty

Mistä löytyisi tietoa aikuisten liikuntamotivaation vahvistamisesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastojen HelMet-tietokannasta www.helmet.fi löytyvät seuraavat teokset:
Viljamaa, Janne: Sohvaperunasta ikiliikkujaksi : liikkujan motivaatio-opas. Edita,2001.
Tee edes tämä! : huolettoman huoltokirja. WSOY, 2002.

Helsingin yliopiston Helka-tietokannasta http://www.helsinki.fi/helka/ löytyvät mm. seuraavat teokset:
Miettinen, Mari: Lisää liikkujia! : ideoita menestyvistä KKI-hankkeista. Jyväskylä, 2003
Kobler, Kati: Työikäisten miesten terveyskäyttäytymisen muutosta tukeva kehittämisohjelma. Helsinki, 1993.
Julin, Marko: Liikunnan iloa liikkeellä - mistä se tulee, minne se menee? Helsingin yliopisto, 2000.

Aiheeseesi sopivia artikkeliviitteitä voi etsiä kirjaston koneella ALEKSI:sta ja ARTO:sta, joista mm. löytyivät seuraavat viitteet:
Liikunta ja tiede 2002 ; (39) ; 2 ; 18-23 Rinne, Marjo: Liikkeelle keski-iässä : Starttikurssi tuuppaa empijää aktiiviksi.
Hyvä terveys 2001 ; 11 ; 52-55 Hietaniemi, Helena: Liikkeelle uudestaan.
Molemmat lehdet ovat saatavilla pääkaupunkiseudun kirjastoista.