Mistä löytyisi tekstejä/teoksia aiheesta "musiikin estetiikka"?

Kysytty

Mistä löytyisi tekstejä/teoksia
aiheesta "musiikin estetiikka"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos sinulle riittävät kaupunginkirjaston kokoelmat, voisit tehdä aineistotietokannassamme Plussassa (www.lib.hel.fi/plussa/) seuraavanlaisen haun. Vaihda haettavaan kenttään nimekkeen sijasta asiasana, ja kirjoita hakutermeiksi musiikki ja estetiikka. Voit hakea myös luokalla 781, joka on mm. musiikin estetiikan ja filosofian luokka. Ota uudelleen yhteys, mikäli haluat näiden lisäksi esim. artikkelitietoja!