Mistä löytyisi selkeäkielinen kokoustekniikan opas lukioikäisille nuorille?

Kysytty

Mistä löytyisi selkeäkielinen kokoustekniikan opas lukioikäisille nuorille?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hyvän ja perusteellisen kokoustekniikan oppaan on tehnyt Anneli Kansanen. Teos on nimeltään Neuvottelu- ja kokoustaito ja se on saatavana useista kirjastoista ympäri maan.
Muita aiheeseen liittyviä kirjoja voit hakea kirjastojen tietokannoista esim.asiasanalla kokoustekniikka.