Mistä löytyisi Otavan julkaisema suomenkielinen teos Maria Zakrevskajasta. Hän oli Jänedan kartanon valtiatar Virossa. Kirja on julkaistu ainakin joko 1985 tai…

Kysytty

Mistä löytyisi Otavan julkaisema suomenkielinen teos Maria Zakrevskajasta. Hän oli Jänedan kartanon valtiatar Virossa.
Kirja on julkaistu ainakin joko 1985 tai 1987.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aiheesta on kysytty aiemminkin Kysy Kirjastonhoitajalta palvelusta, ja ohessa on linkki aikaisempaan vastaukseen.

http://www.kirjastot.fi/fi-fi/tietopalvelu/kysymys.aspx?ID=e0f3a510-486…

Kyseistä kirjaa, eli hänen tyttärensä kirjoittamaa omaelämäkertaa, löytyy myös HelMet-kirjastoista runsaasti. Voit tehdä aineistoon varauksen HelMet-verkkokirjastossa tai lähikirjastossasi paikanpäällä.