Mistä löytyisi nuotti kappalleelle "Tampereen Jenny"? Levylle kappaleen on laulanut Georg Malmsten. Sävel ja sanoitus Matti Jurva (Erkki Salama).

Kysytty

Mistä löytyisi nuotti kappalleelle "Tampereen Jenny"? Levylle kappaleen on laulanut Georg Malmsten. Sävel ja sanoitus Matti Jurva (Erkki Salama).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttäisi siltä, että Tampereen Jenny on Eino Kettusen sanoittama teos. Kappaleen nuotit löytyvät ainakin näistä nuottikokoelmista: