Mistä löytyisi nuotit seuraavaan iskelmään: Ungmön på Kärringön. Sanat: Gus Morris. Musiikki: Kai Gullmar.

Kysytty

Hei! Mistä löytyisi nuotit seuraavaan iskelmään: Ungmön på Kärringön. Sanat: Gus Morris. Musiikki: Kai Gullmar. Iskelmä oli aikoinaan yksi laulaja Harry Brandeliuksen bravuurinumeroita. Henry Theel on levyttänyt sen suomeksi, mutta en muista suomenkielistä nimeä. Saisinko sen selville ja löytyiskö näitäkin sanoja jostain?

Vastaus

Vastattu

Nuotit kappaleeseen löytyvät kokoelmasta "Radio days: 70 visor & hits från film, radio och skiva." Nuotti on tilattavissa kaukopalveluna Kuopion varastokirjastosta.

Kappaleen on esittänyt suomeksi Kauko Käyhkö nimellä "Akkasaaren neito".