Mistä löytyisi kipparikvartetin esittämien laulujen valmiiksi sovitetetetut nuotit?

Kysytty

Mistä löytyisi kipparikvartetin esittämien laulujen valmiiksi sovitetetetut nuotit?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuottikirjasta Kipparikvartetin ohjelmistoa löytyy neliääniset nuotit kappaleisiin Pieni ankanpoikanen, Tiritomba, Mä päivänsäteen näin kerran pienen, Kentucky-valssi ja Saimaan valssi. Tämä nuotti on Tampereen ja Lappeenrannan kaupunginkirjastojen kokoelmissa.

Viola-tietokannan (viola.linneanet.fi) mukaan kappaleesta Talkoopolkka löytyy neliääninen luonnosmainen valokopio Suomen Jazz & Pop Arkiston kokoelmasta.