Mistä löytäisin viuluesityksen Paganini Caprice 24? (Mao Asadan musiikki Torinon taitoluistelukisoissa). Entä Gackt -esittäjän kappaleen Love Letter? (Daisuke…

Kysytty

Hei!
Mistä löytäisin viuluesityksen Paganini Caprice 24?
(Mao Asadan musiikki Torinon taitoluistelukisoissa).
Entä Gackt -esittäjän kappaleen Love Letter?
(Daisuke Takahashin musiikki Torinon taitoluistelukisoissa).
Entä Méditation from Thaïs by Jules Massenet
(Kim Yu-Nan musiikki Torinon taitoluistelukisoissa. )

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

1) Paganin 24 capriisia löytyy cd-levyltä Paganini, Niccolo: 24 Caprices (724356723726). Levyä löytyy useasta pääkaupunkiseudun kirjastosta.

2) Massenet'n Meditation (oopperasta Thais) löytyy cd-levyltä Kreisler, Fritz: Fritz Kreisler plays encores (GEMMCD9324). Levyä löytyy Sellon ja Tikkurilan kirjastoista.

3) Gackt-yhtyeen cd-levyä Love Letter ei löydy pääkaupunkiseudun kirjastoista. En löytänyt sitä myöskään Frank-monihaussa muista Suomen kirjastoista. Levy löytyy googlaamalla monestakin kaupasta.