Mistä löytäisin vanhoja Keskusosuusliike Hankkijan (Hakaset?) ja Osuuspankin lehtiä vuosilta 1965 -1969

Kysytty

Mistä löytäisin vanhoja Keskusosuusliike Hankkijan (Hakaset?)
ja Osuuspankin lehtiä vuosilta 1965 -1969

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavia Hankkijan julkaisemia lehtiä on saatavana Varastokirjastosta ja muutamista yliopistokirjastoista:

Hankkijan saroilta 1955-1972
Hankkijassa tapahtuu: uutisia ja tiedotuksia hankkijalaisille 1967-
Hakaset: Keskusosuusliike Hankkijan henkilökunnan lehti 1964-1990

Osuuspankin (Osuuskassan) julkaisemaa Osuuskassalehteä (1929-1969) on saatavana Varastokirjastosta.

Nämä kirjastot lainaavat aineistoaan vain muiden kirjastojen kautta, joten kääntykää Kotkan kaupunginkirjaston kaukopalvelun puoleen kun haluatte näitä lehtiä luettavaksi.