Otsikko
Mistä löytäisin Tommy Tabermannin runon joka muistaakseni alkaa sanoilla "Me astumme palavaan taloon käsi kädessä"

Kysytty

Hei,

mistä löytäisin Tommy Tabermannin runon joka muistaakseni alkaa sanoilla "Me astumme palavaan taloon käsi kädessä"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tommy Tabermannin runo Palavaan taloon on kokoelmasta Sallittu hedelmä (1994 ja 1998). Runo sisältyy myös teokseen Elämä on kaunis : runoja, säkeitä ja värssyjä muistoksi, kiitokseksi ja omaksi iloksi (toimittaneet Sinikka Pellinen ja Soile Tapola, 1994).

Teosten saatavuuden Helmet-kirjastoissa voit tarkistaa täältä:

https://www.helmet.fi/fi-FI