Mistä löytäisin tietoa yrityksen mainonnan suunnitteluun ja mainonnan budjetoinnin laatimiseen?

Kysytty

Mistä löytäisin tietoa yrityksen mainonnan suunnitteluun ja mainonnan budjetoinnin laatimiseen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietoa löytyy mm. seuraavista kirjoista:

Iltanen, Kaarina: Mainonnan suunnittelu. WSOY 2000.
Lahtinen, Jukka: Markkinoinnin perusteet. Avaintulos 2004.
Mainonnan säännöt ja ohjeet. Mainostajien liitto, 2000.
Raninen, Tarja: Mainonnan ABC. WSOY 2003.
Rope, Timo: Markkinointipsykologia. Talentum 2003.
Rope, Timo: Yrittäjän markkinointikirja. Tietosykli 2002.
Tuska, Toivo: Mainonnan suunnittelun sietämätön keveys. Gummerus 2003.
Vuokko, Pirjo: Markkinointiviestintä. WSOY 2003.

Kirjojen saatavuuden Tampereen kirjastoista saat selville verkkokirjastostamme osoitteessa http://kirjasto.tampere.fi:8000/ tai kysymällä kirjastosta.