Mistä löytäisin tietoa valtion henkilöstön ikärakenteesta? Tarvitsisin tietoa ainakin keski-iästä, suurimmasta ikäryhmästä ja siitä kuinka monta prosenttia…

Kysytty

Mistä löytäisin tietoa valtion henkilöstön ikärakenteesta? Tarvitsisin tietoa ainakin keski-iästä, suurimmasta ikäryhmästä ja siitä kuinka monta prosenttia valtion henkilöstöstä jää eläkkeellee seuraavan esim. 5 tai 10 vuoden aikana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valtion työmarkkinalaitos tuottaa julkaisua "Tietoja valtion henkilöstöstä", joka sisältää runsaasti tilastotietoa. Uusin versio on julkaistu lokakuussa 2003 ja se kattaa vuoden 2002. Julkaisu on osoitteessa http://www.vm.fi/tiedostot/pdf/fi/43613.pdf .