Mistä löytäisin tietoa Tuubasta? (Koulun musikkitunnin esitelmää varten.)

Kysytty

Mistä löytäisin tietoa Tuubasta? (Koulun musikkitunnin esitelmää varten.)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oulun kaupunginkirjaston neuvokkaat musiikkirjastolaiset ehdottavat avuksesi seuraavia teoksia:
Otavan iso musiikkitietosanakirja: osa 5 s. 512-513 /
Kontunen, Jorma: Soitinopas: s. 110-112 /
Shepelern, Gerhard: Orkesterin soittimet: s. 92-93 /
Geib, F: Method for tuba; engl. soitonopas, jonka esipuheessa on tuuban historiaa.