Mistä löytäisin seuraavan oppaan?

Kysytty

Mistä löytäisin seuraavan oppaan,
Vuoden 1943 talkoohakkuut (E. Kangas)
Metsätaloudellinen Aikakauslehti 9/1944: 183-186

(Mottitalkoot 1943-opas)

Vastaus

Vastattu

Hienoa, miten tarkat paikannustiedot ovat tallessa.

Metsätaloudellista aikakauslehteä löytyy sekä Varastokirjastosta, että Kansalliskirjastosta. Finna hakutulos.

Varastokirjasto toimittaa kaukolainaksi joko kokonaisia lehtiä tai artikkelikopioita. Helmet kaukopalvelu

Kansalliskirjastossa Helsingissä lehtiä voi käydä lukemassa paikan päällä.

Finna haku löysi myös pari kirjaa Mottitalkoista:

Mottitalkoot 1944 sekä Mottitalkoot. talkoorintaman kilpakenttä 1943. Finna hakutulos