Mistä löytäisin runon, laulun tai lorun jonka päähenkilönä ovat karhu ja kettu?

Kysytty

Mistä löytäisin runon, laulun tai lorun jonka päähenkilönä ovat karhu ja kettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näistä kirjoista löytyy runoja, joissa on mukana kettu ja karhu:

Kantola, Kaisa: Hiirenvilkkaa (1984) s. 44

Pohjanpää, Lauri: Lastenrunoja (1962) s. 11,13

Västäräkki vääräsääri ja yli 600 muuta suomalaista lastenlorua, kansanrunoa ja hokemaa (2004) s.61, 203