Mistä löytäisin projektin hallinnan ns. taikakolmiota käsittelevää suomenkielistä aineistoa?

Kysytty

Mistä löytäisin projektin hallinnan ns. taikakolmiota käsittelevää suomenkielistä aineistoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun HelMet-tietokannasta http://www.helmet.fi löytyi sanahaulla joitakin viitteitä suomenkielisestä, projektinhallintaa yleisesti käsittelevästä kirjallisuudesta.

Käyttämällä hakusanaa "taikakolmio", ei löytynyt mitään.

Sanahaussa käytin hakulauseketta:
(s:projektit and s:hallinta) or s:projektityö ja rajasin haun suomenkielisiin kirjoihin. Viitteissä ovat mm. seuraavat kirjat:

Pelin, Risto: Projektihallinnan käsikirja. Helsinki : Projektijohtaminen Risto Pelin, 2004 (Jyväskylä : Gummerus).

Kettunen, Sami: Onnistu projektissa. Helsinki : WSOY, 2003.

Forsberg, Kevin: Projektinhallinta : malli kaupalliseen ja tekniseen menestykseen. [Helsinki] : Edita, 2003 (Jyväskylä : Gummerus).

Rissanen, Tapio: Projektilla tulokseen. Jyväskylä : Pohjantähti, 2002.

Myöskään Helsingin yliopiston Helka-tietokannasta http://helka.linneanet.fi/ hakusanalla "taikakolmio" ei löytynyt mitään.

Hakusanalla "projektityö" tai "projektit and hallinta" tulokseksi saadaan paljolti samankaltaista kirjallisuutta kuin HelMetistä.