Mistä löytäisin nuotit lasten leikkilauluun "Truut-truut-rullaa, kello löi jo kaksitoista, keisari seisoo palatsissa, niin musta kuin multa, niin valkea kuin…

Kysytty

Mistä löytäisin nuotit lasten leikkilauluun "Truut-truut-rullaa, kello löi jo kaksitoista, keisari seisoo palatsissa, niin musta kuin multa, niin valkea kuin varsa, se ken tulee viimeiseksi ompi kuoleva!"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuotit löytyvät seuraavasta teoksesta: Ritva Ollaranta - Maija Simojoki, PIUM, PAUM PAUKKAA. Laulu on kuitenkin nimeltään Hura, hura häitä ja se myös alkaa näillä sanoilla, mutta muuten sanat ovat lähes identtiset. Kirjaa on sekä Kouvolan että Kuusankosken kirjastoissa.