Otsikko
Mistä löytäisin nuotit kappaleille Meren voima ja Arvaa kenet Pariisissa näin? Molemmat ovat Ankin esittämiä.

Kysytty

Mistä löytäisin nuotit kappaleille Meren voima ja Arvaa kenet Pariisissa näin? Molemmat ovat Ankin esittämiä.

Vastaus

Vastattu

"Meren voimasta" ei ole julkaistu nuotinnosta.

"Arvaa kenet Pariisissa näin" on käännös Buffy Sainte-Marien sävellyksestä "Guess Who I Saw in Paris". Suomenkielisestä versiosta ei ole nuotinnosta, mutta alkuperäisestä löytyy pianosovitus nuottikokoelmalta The Buffy Sainte-Marie Songbook (Grosset & Dunlap, 1971). Kirja on Helmet-kirjastojen kokoelmissa:

https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1012603