Mistä löytäisin nuotit Josh Grobanin kappaleeseen "You're still you"?

Kysytty

Mistä löytäisin nuotit Josh Grobanin kappaleeseen "You're still you"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastosta löytyy kaksi nuottikirjaa, joissa kyseinen kappale on. Löydät ne HelMet-haussa (www.helmet.fi) laittamalla hakusanat "you're still you" lainausmerkkien sisään ja valitsemalla tarkenna hakua -kohdan alta aineistoksi nuotti.

Voit tilata aineistoa haluaamaasi kirjastoon tekemällä varauksen, jos kirjastokortillasi on käytössä tunnusluku.