Mistä löytäisin nuotit Arja Korisevan Kappaleeseen "Sylillinen kultaa"?

Kysytty

Hei! Mistä löytäisin nuotit Arja Korisevan Kappaleeseen "Sylillinen kultaa"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kansalliskirjaston tietokannasta löytyy Sylillinen kultaa -laulusta vain Arja Korisevan äänitejulkaisujen tiedot. Eli valitettavasti laulua ei ainakaan toistaiseksi ole julkaistu Suomessa nuottina.

Amado Blancon säveltämän kappaleen levytti alkujaan espanjalainen Los Diablos yhtye v. 1984. Suomennoksen teki Chrisse Johansson.