Mistä löytäisin nuotin kappaleeseen kesän maku. Laulaja Pepe Wilberg

Kysytty

Mistä löytäisin nuotin kappaleeseen kesän maku.
Laulaja Pepe Wilberg

Vastaus

Vastattu

Esa Helasvuon säveltämästä ja Pertti Reposen sanoittamasta kappaleesta "Kesän maku" löytyy sovitus pianolle ainakin kokoelmista Suuri toivelaulukirja 19 (F-Kustannus, 2008) ja Suuri toivelaulukirja: musikaali, TV ja elokuva (F-Kustannus, 2015 tai Otava, 2020). Molemmat löytyvät Keski-kirjastojen kokoelmista.