Mistä löytäisin listan/yhteystiedot Suomessa toimivista taide-,urheilu-, ja viestintäpainotteisista erikoislukioista

Kysytty

Mistä löytäisin listan/yhteystiedot Suomessa toimivista taide-,urheilu-, ja viestintäpainotteisista erikoislukioista

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavassa verkko-osoitteesta löytyy luettelo Suomessa toimivista lukioissa.
http://www.narpes.fi:8000/Finsk/gymnasie.htm
Erityistehtävän saanet lukiot sekä Painotettavat opintolinjat tavallisessa lukiossa-otsakkeiden alta löytyy lista niistä lukioista yhteystietoinen, joilla on jokin erityistehtävä tai jotka keskittyvät normaalin opetuksen ohessa johonkin tiettyyn alaan.