Mistä löytäisin kuvan Uudenmaan Jalkaväkirykmentin univormusta 1780- luvulla?

Kysytty

Hei!
Mistä löytäisin kuvan Uudenmaan Jalkaväkirykmentin univormusta 1780- luvulla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjan Suomalainen sotilas. [2], Hakkapeliitasta tarkk'ampujaan (Weilin+Göös, 2010) sivulta 89 löytyy akvarelli Uudenmaan jalkaväkirykmentin sotilaasta vuoden 1779 mallin univormussa.