Mistä löytäisin kirjat:Harry"s Cosmeticology.7.painos.Chemical Publishing New York.Sekä Gilman A.G.,Goodman L.S ja Gilman A(1980)

Kysytty

Mistä löytäisin kirjat:Harry"s Cosmeticology.7.painos.Chemical Publishing New York.Sekä Gilman A.G.,Goodman L.S ja Gilman A(1980)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen tieteellisten kirjastojen Linda-aineistotietokannan mukaan Ralph G. Harryn teos Modern Cosmeotology (4. painos vuodelta 1955) kuuluu Varastokirjaston kokoelmiin. Varastokirjastosta saat teoksen käyttöösi tekemällä lähikirjastossasi kaukolainapyynnön. Harryn teos The principles and practice of modern cosmetics. Volume one : Modern cosmeticology (vuodelta 1962, painosta ei mainittu) kuuluu Teknillisen korkeakoulun kirjaston kokoelmaan.(Neuvonta, tiedustelut
p. 09-451 4111). Alfred Goodman Gilmanin, Louis S. Goodmanin ja Alfred Gilmanin toimittama, vuonna 1980 julkaistu Goodman and Gilman's The pharmacological basis of therapeutics kuuluu Helsingin yliopiston terveystieteiden keskuskirjaston kokoelmiin. Kirjaston yhteystiedot :
TERVEYSTIETEIDEN KESKUSKIRJASTO
Helsingin yliopisto
Haartmanink. 4
00290 Helsinki
Fax 09-410385
hl_terk@helsinki.fi
Saman teoksen 7. painos (vuodelta 1985) kuuluu useammankin Helsingin yliopiston kirjaston toimipisteen kokoelmaan, mm. opistelijakirjaston (Opiskelijakirjaston lainaus ja neuvonta 09-19123920)