Mistä löytäisin kirjan: Kaakinen, Iikka Oulunsalolaisia runoniekkoja …

Kysytty

Mistä löytäisin kirjan:

Kaakinen, Iikka
Oulunsalolaisia runoniekkoja Pohjankaltio 1963

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253AHakko_Mikko?language=fi

Mikko Hakko

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on kustannusyhtiö Pohjankaltion omistamassa kulttuurilehti Kaltiossa v. 1963 julkaistu kahden sivun mittainen artikkeli. Sen ensimmäinen osa oli numerossa 4/1963 (s. 58) ja toinen numerossa 5-6/1963 (s. 88). Mikko Hakon runoutta käsitellään jälkimmäisessä osassa. Kaltion vuosikerta löytyy Oulun pääkirjaston varastosta. Artikkelista voi ottaa kopion kirjastossa.