Mistä löytäisin kirja-arvostelun Veijo meren kirjasta Jääkiekkoilijan kesä? Mieluiten se saisi olla kirjan ilmestymisen aikoihin tehty ns. virallisen kriitikon…

Kysytty

Mistä löytäisin kirja-arvostelun Veijo meren kirjasta Jääkiekkoilijan kesä?
Mieluiten se saisi olla kirjan ilmestymisen aikoihin tehty ns. virallisen kriitikon arvostelu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on ilmestynyt vuonna 1980. Aikalaisarvosteluja löytyy ainakin Parnassosta (1981, nro 3, s. 185-186), Kaltio-lehdestä (1981, nro 2, s.26) ja Turun sanomista 23.1.1981. Turun sanomien arvostelu on myös Kirjallisuusarvosteluja-lehdessä vuodelta 1981 (B-osa, 5/1981, s. 488).

Kirjallisuusarvosteluja, Kaltio ja Parnasso löytyvät kaikki ainakin Helsingin Pasilan kirjastosta. Voit halutessasi pyytää kopioita kaukolainana oman lähikirjastosi kautta.