Mistä löytäisin kaavat 10-vuotiaan tytön kaunoluistelupukuun?

Kysytty

Mistä löytäisin kaavat 10-vuotiaan tytön kaunoluistelupukuun?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suuri käsityölehti 1/1997 sisältää kaavat kahteen luistelupukuun, koot: 128/134, 140/146, 152/158 cm, S=36. Toinen on esiintymisasu ja toinen treenipuku, lisäksi damaskit ja tikkiliivi sekä luistinpussi. Lehteä voitte kysyä lähimmästä kirjastosta. Yleisten kirjastojen verkkopalveluista http://www.kirjastot.fi löytyvät linkit kirjastojen kotisivuille ja kokoelmatietokantoihin.