Mistä löytäisin Hurriganesin kappaleeseen I will stay nuotit?

Kysytty

mistä löytäisin Hurriganesin kappaleeseen I will stay nuotit?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi kappale löytyy ainakin seuraavista teoksista: Musikantti 5-6 (1997) ja Selvät sävelet 8-9 (1998).

26 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Hyvä vinkki, kirja löytyi koulun musiikinluokasta.

Mistä nettisivustolta, nuo nyutit löyyisivät, kun en saa tuota kirjaa koulusta, enkä kirjastosta.