Mistä löytäisin Helsingin Sanomat 6.6.1927?

Kysytty

Hei, mistä löytäisin Helsingin Sanomat 6.6.1927?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pasilan kirjastossa pitäisi olla kyseinen lehti mikrofilmattuna. Sitä voi käydä lukemassa paikan päällä ja siitä voi saada tarvittaessa maksullisia kopioita.

Lehti löytyy myös mikrofilmattuna Suomen kansalliskokoelmasta Helsingin yliopiston kirjastosta.

0 ääntä

Kommentit

6.6.1927 ei ole ilmestynyt Helsingin Sanomia, edellisenä ja seuraavana päivänä on kyllä ilmestynyt.