Mistä löytäisin helppoja ompelukaavoja naisten shortseille esimerkiksi viskoosista? Hakusessa rento, lyhyehkö ja laskeutuva malli kuminauhavyötäröllä, mutta…

Kysytty

Mistä löytäisin helppoja ompelukaavoja naisten shortseille esimerkiksi viskoosista?

Hakusessa rento, lyhyehkö ja laskeutuva malli kuminauhavyötäröllä, mutta mitään tällaista ei tunnu löytyvän netistä, kaupoista eikä kirjoista - lähinnä lasten kaavoja tai monimutkaisia/ hyvin ihonmyötäisiä viritelmiä tullut vastaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Joistakin käsityölehdistä löytyy shortsien teko-ohjeita ja kaavoja. Alla linkki hakupalvelu Finnan hakutulokseen shortsiohjeista. Tuloksista näkyy lehden nimi, numero ja sivunumerot:

https://www.finna.fi/Search/Results?lookfor=shortsit+ompelukaavat&type=AllFields&filter%5B%5D=%7Eformat_ext_str_mv%3A%220%2FJournal%2F%22&dfApplied=1&limit=20

Lehtien saatavuuden Keski-kirjastoista voi tarkistaa haulla verkkokirjastosta  Varaaminen Keski-kirjastoista on taas mahdollista, mutta kirjastojen avaamispäivä kannattaa tarkistaa verkkosivuilta:

https://www.keskikirjastot.fi/web/arena