Mistä löytäisin Arvi Arjatsalon kirjoittaman nuortennäytelmän Outolintu? Näytelmäkirjailijaliiton luetteloissa ei ole eikä Näytelmäkulmassa. WSOY on…

Kysytty

Mistä löytäisin Arvi Arjatsalon kirjoittaman nuortennäytelmän Outolintu? Näytelmäkirjailijaliiton luetteloissa ei ole eikä Näytelmäkulmassa. WSOY on käsittääkseni julkaissut tämän Seppo Hovin säveltämän musiikkinäytelmän 1988.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on varmaankin ”Outolintu: nuorisomusikaali”, joka ilmestyi Musiikki Fazerin kustantamana vuonna 1986. Musikaalin on kirjoittanut Arvi Arjatsalo ja säveltänyt Seppo Hovi. Siitä on ilmestynyt sekä partituuri (41 sivua), jossa on lauluosuudet, sanat, libretto, pianosäestys ja kitaran sointumerkit, että pelkät teksti- ja lauluosuudet sisältävä kirjanen (26 sivua).

Musikaalia ”Outolintu” ei ole valitettavasti saatavilla Ilmajoen kirjastosta, mutta sitä löytyy useista kirjastoista ympäri Suomea. Voit siis halutessasi tilata musikaalin omaan kirjastoosi kaukolainana muualta Suomesta. Ilmajoen kirjaston sivuilta ei ilmene, paljonko kaukolaina maksaa, mutta suosittelisin tiedustelemaan sitä suoraan kirjastostasi. Siellä voit myös tehdä kaukopalvelupyynnön musikaalista.