Mistä löytäisin animorphs kirja sarjan 21 osan?löytääkö sitä englannin kielisenä netistä? vai mistä voisin löytää sen?

Kysytty

mistä löytäisin animorphs kirja sarjan 21 osan?löytääkö sitä englannin kielisenä netistä? vai mistä voisin löytää sen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Netistä tuo 21. osa löytyy ainakin sivulta http://en.wikipedia.org/wiki/The_Threat_%28Animorphs%29 ,
tai siis tiedot tuosta osasta
Suomen kirjastoista tuota "uhkaa" näyttää olevan mahdoton löytää, pääkaupunkiseudun tietokannassa, Helmetissäkin on kyllä osat 20 ja 22 englanniksi, mutta juuri tuo osa puuttuu.