Mistä löytäisi tietoa siitä millä hinnalla asunnot kantakaupungin alueella Helsingissä ovat tehneet kauppaansa silloin kun rakennus on ollut uusi ja asunto…

Kysytty

Mistä löytäisi tietoa siitä millä hinnalla asunnot kantakaupungin alueella Helsingissä ovat tehneet kauppaansa silloin kun rakennus on ollut uusi ja asunto myyty ensimmäisen kerran?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos etsit tietoa, jonkun tietyn asunnon myyntihinnasta, ehkä kannattaa ottaa yhteyttä Helsingin kaupunginarkistoon. Siellä on monen taloyhtiön arkistot.Taloyhtiön papereiden joukossa saatta olla myös hintatietoja.

Arkiston yhteystiedot ja aukioloajat:

Kaupunginarkisto Eläintarhantie 3 F
(Kallion virastotalo)
Postiosoite PL 5510
00099 Helsingin kaupunki
kaupunginarkisto@hel.fi

Tutkijapalvelu talvella
ma-ke 9.00-16.00
to 9.00-18.00
pe suljettu