Mistä löytäis Hämeen sanomien lehtiä maaliskuulta 2009, vaikka urheilu?

Kysytty

Mistä löytäis Hämeen sanomien lehtiä maaliskuulta 2009, vaikka urheilu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hämeen Sanomat vuodelta 2009 on sidottuna vuosikertana Hämeenlinnan pääkirjaston varastossa. Voit pyytää hakemaan osan II (maalis-huhtikuun lehdet) luettavaksi lehtisaliin yläkerran infopisteestä.
Hämeen Sanomien verkkoarkistossa on www.hameensanomat.fi-nettisivuilla julkaistut artikkelit vuodesta 2004 saakka. Verkkoarkistosta voi hakea artikkeleita hakusanan avulla tai julkaisupäivän mukaan. Verkkoarkiston käyttö on maksullinen palvelu, ks. http://www.hameensanomat.fi/verkkoarkisto

0 ääntä

Kommentit

Löytyykö vuoden 2000 lehtiä mistään?