Mistä löytää Pauline Reagen kirjan? Onkohan häneltä tullut paljonkin kirjoja?

Kysytty

Mistä löytää Pauline Reagen kirjan? Onkohan häneltä tullut paljonkin kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pauline Réagen eroottinen romaani Histoire d'O ilmestyi ranskaksi vuonna 1954. Kirja on julkaistu suomeksi nimellä O:n tarina. Kirjan saatavuuden voit tarkistaa esimerkiksi Helsingin kaupunginkirjaston aineistohaulla (http://www.libplussa.fi).

Muiden kuntien aineistohakuja löydät Kirjastot.fi -verkkopalvelusta. Mikäli kirjaa ei ole oman kuntasi kirjastossa, voit tilata sen kaukolainaksi. Kaukolainatilauksen voit tehdä käydessäsi lähimmässä kirjastossa