Mistä löytää nakkilaisen tai urjalaisen keinutuolin teko ohjeet?

Kysytty

mistä löytää nakkilaisen tai urjalaisen keinutuolin teko ohjeet?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Tampereen kaupunginkirjastosta löytyvät molempien mallien työpiirustukset.

Johansson, L., Keinutuoli 'Urjalalainen' : työpiirustus. [S.l.] : [s.n.], 1976
ja
Keinutuoli 'Nakkilalainen', 1980

Osoitteesta http://kirjasto.tampere.fi/Piki?formid=find2&sesid=1254826696&ulang=fin voi tarkastaa niiden saatavuuden asiasanoilla keinutolit ja rakennuspiirustukset (nimeke-laatikon voi muuttaa asiasanalaatikoksi harmaasta nuolesta ja näin hakea kahdella asiasanalla)

4 ääntä

Kommentit

Mikä on vastakkaisilla jalaksilla varustetun keinutuolin oikea nimi ja mistä saisin siihen piirustukset.