Mistä löydän vuoden 1998 Fakta-lehdet? Tarvitsen yhden artikkelin opinnäytetyöhöni.

Kysytty

Mistä löydän vuoden 1998 Fakta-lehdet? Tarvitsen yhden artikkelin opinnäytetyöhöni.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin Helsingin pääkirjastossa on yhdet kappaleet. Näitä ei kuitenkaan anneta kotilainaksi, kopioita voi kyllä ottaa.
Toinen vaihtoehto on ottaa yhteyttä Turun Kaupunginkirjastoon. Jollei siellä ole omaa kappaletta säilytyksessä, voitte pyytää tilaamaan kaukopalvelun kautta kopiot artikkelista Helsingin Kaupunginkirjastosta. Helsingissä maksu kopioista on yksi euro/sivu.