Mistä löydän/voisin tilata luettavakseni suomenkielisen Talmudin?? Asun Turussa, täältä ei kirjastosta tunnu löytyvän.Ei löytynyt kokoelmatietokannoista!

Kysytty

Mistä löydän/voisin tilata luettavakseni suomenkielisen Talmudin?? Asun Turussa, täältä ei kirjastosta tunnu löytyvän.Ei löytynyt kokoelmatietokannoista!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Valitettavasti Talmudia ei näytä olevan suomenkielisenä saatavissa, ei kirjakaupassa eikä myöskään kirjastoissa. Joissakin kirjastoissa siitä on kuitenkin saksan- ja englanninkieliset versiot. Voit sen tilata oman kuntasi kirjaston kautta ns. kaukolainana, jos haluat. Kysy kirjastostasi sen kaukolainakäytännöstä.