Mistä löydän vanhoja asetuksia ja säädöksiä? Finlexissä näihin viitataan mm. kumotuneina ja näkyvissä myös viite, mikä asetus kumonnut. Haluaisin löytää…

Kysytty

Hei, mistä löydän vanhoja asetuksia ja säädöksiä? Finlexissä näihin viitataan mm. kumotuneina ja näkyvissä myös viite, mikä asetus kumonnut.

Haluaisin löytää seuraavat vanhat asetukset tekstimuodossa (joko paperikopiona tai sähköisessä muodossa).

Asetus kiellosta seurustella sotavangin kanssa
97/1943
Asetus kiellosta seurustella sotavangin kanssa.
Laki eräistä poikkeuksellisissa oloissa tehdyistä rikkomuksista
määrättävästä rangaistuksesta
Hallituksen esitys: HE 80/1942

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hämeenlinnan pääkirjaston varastossa on painettu Suomen asetuskokoelma tältä ajalta (varastoituna vuodet 1860-2004), samoin valtiopäiväasiakirjat vuoteen 1965 asti. Saat tarvitsemasi asetukset, lain ja hallituksen esityksen käyttöösi ja kopioitavaksi pääkirjaston tietopalvelusta. Sähköisessä muodossa niitä ei ole saatavana.