Mistä löydän tietoa Suomen laista siviilioikeudesta ja perheoikeudesta? Haen tietoa jälkihuollosta ja siihen liittyvistä laeista.

Kysytty

Mistä löydän tietoa Suomen laista siviilioikeudesta ja perheoikeudesta? Haen tietoa jälkihuollosta ja siihen liittyvistä laeista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teoksessa Suomen Laki 1999 osassa I sivulta 234 alkaa Lastensuojelulain 34 §, Jälkihuolto.