Mistä löydän tietoa kahviloiden historiasta ja kahvilakulttuurista?

Kysytty

Mistä löydän tietoa kahviloiden historiasta ja kahvilakulttuurista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kahviloista kerrotaan esimerkiksi seuraavissa kirjoissa:

Ellis, Hattie: Pieni kahvikirja, 2006
Andersson, Mikael: Kupillinen kahvia, 2005
Kahvihetki kullan kallis : muistoja Pohjois-Savosta, 2003
Peti & safka: hotelli- ja ravintola-alan perusteet, 2002
Mustonen, Pertti: Ravintolaelämää : kulttuurikuvia, nostalgiaa, kulinarismia, 1990

Lisää kahviloista kertovia kirjoja löytyy aineistohaustamme.
http://kirjasto.kuopio.fi/ (Kirjoita asiasanaksi kahvilat tai kahvi)